خدمات آموزشی چندسویه را برای همه افرادی که علاقه‌مند به یادگیری دارند، معرفی می‌کنیم. آموزش‌های آنلاین و آفلاین با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های فردی و حرفه‌ای ارائه می‌شوند. از جمله آموزش‌هایی که به شما این امکان را می‌دهند تا بروزترین مفاهیم و تکنیک‌های مربوط به زمینه‌ی تخصصی در حوزه حقوق را فرا بگیرید. این خدمات به صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌ اسکای روم و آفلاین از طریق اسپات پلیر ارائه می‌شوند، تا همه افراد بتوانند به راحتی و با انعطاف بیشتری در یادگیری شرکت کنند.

با پیشرفت فناوری، آموزش آنلاین به عنوان یک روش محبوب و موثر برای دسترسی به محتوای آموزشی در هر زمان و هر مکان به شما ارائه می‌شود. از طرفی، آموزش آفلاین با ارتباط مستقیم با مربیان و امکان تعامل بیشتر با همکاران ارزشمند است. این دو روش آموزشی به شما این امکان را می‌دهند که با توجه به نیازهای خود، بهترین راه برای یادگیری را انتخاب کنید.

با خدمات آنلاین و آفلاین، شما می‌توانید مهارت‌های لازم برای پیشرفت حرفه‌ای خود را تقویت کنید و در مسیری موفق و پربار قدم بردارید. این فرصت را از دست ندهید و با ما همراه شوید تا در مسیری پر از دانش و موفقیت همراه شما باشیم.

خدمات آفلاین

کلاس های آفلاین داداستان بر بستر نرم افزاری به نام اسپات پلیر (Spotplayer) انجام میشود. شما بعد از خرید دوره مورد نظر برای این که بتونید از فایل های آفلاین استفاده کنید باید ابتدا منوی بالا سمت چپ را باز کرده و سپس وارد “پنل کاربری” شوید.

 

"پنل

 

در  پنل کاربری خودتون از لیست سمت راست گزینه “لایسنس های من” را انتخاب میکنید.

 

لایسنس های من پنل کاربری

 

در بخش ‘لایسنس های من’، لیستی از دوره های آفلاینی که خریداری کرده‌اید به نمایش در می‌آید. برای دسترسی به دوره‌های خریداری شده، می‌بایست وارد هر یک از دوره‌ها شوید.

 

دوره های قرار داده شده در پنل کاربری

 

وقتی از طریق پنل کاربری به دوره‌ی خریداری شده وارد شدید، می‌توانید لایسنس خود را از بخش ‘لایسنس‌های من’ در همین صفحه فعال کنید.

اگر لایسنس خود را در این صفحه فعال کنید، برای مشاهده هر دوره‌ای که خریداری کرده‌اید، باید هر بار به این صفحه مراجعه کنید.

 

لایسنس دوره

 

در صورتی که مایل نیستید برای هر بار دیدن دوره به این صفحه مراجعه نمایید. کمی به پایین تر همین صفحه میرید و نرم افزار اسپات پلیر (Spotplayer) را متناسب با سیستم عامل خود دانلود و نصب میکنید.

پس از نصب نرم‌افزار اسپات پلیر توسط شما، لطفاً لایسنس خود را که در انتهای این صفحه قرار دارد، کپی نموده و در قسمت مربوطه در نرم‌افزار اسپات پلیر وارد نمایید. این اقدام به شما کمک می‌کند تا دوره‌های خریداری شده به درستی برای شما نمایش داده شوند.

 

دانلود و نصب اسپات پلیر

 

قابل توجه کسانی که گوشی اپل (سیستم عامل IOS) دارند، از انجایی که نرم افزار اسپات پلیر (Spotplayer) برای این سیستم عامل در حال توسعه بوده و هوز نسخه رسمی برای این سیستم عامل تولید نشده است، کاربران سیستم عامل IOS باید از نسخه وب این نرم افزار استفاده کنند.

خدمات آنلاین

برای شرکت در کلاس ها و آمایش ها و استفاده از خدمات آنلاین در سایت داداستان نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری نیست. داشتن آخرین نسخه های مرورگر های معروف مثل گوگل کروم (پیشنهاد داداستان) و فایرفاکس لازم است.

شما برای شرکت در کلاس های آنلاین داداستان وارد پنل کاربری خود میشود و به انتهای صفحه و به قسمت “لیست کلاس های آنلاین” مراجعه میکنید.

 

لیست کلاس های آنلاین

 

اگر شما دوره‌ی آفلاین ثبت‌نام کرده اید با پیام ‘هنوز در دوره‌ای ثبت‌نام نکرده‌اید’ مواجه خواهید شد. در غیر این صورت لینک ورود به کلاس قرار خواهد گرفت که با کلیک بر روی آن وارد کلاس میشوید.